Direktlänk till inlägg 28 april 2008

Valpen slipper flytta!

Av Anneli - 28 april 2008 19:22

Deya, sex veckor gammal. "Oj, vad lerig jag är, kan nån sopa efter mig?" Fotot är från uppfödaren Koivulehdons hemsida.


Jaha, vår lilla valp kommer att slippa att flytta det första som händer när hon kommer till oss. :)


Min bror ringde idag och meddelade att han inte alls kommer kunna fixa vårt badrum i maj, utan att det förmodligen kommer bli i juni eller juli istället.


Jag snackade med Martin och vi kom fram till att då kan vi ju lika gärna flytta till Norrtälje innan Deya kommer. Så då får hon bo på samma ställe ändå, och slipper bo två veckor i Kista för att sedan omedelbart byta hem igen.


Det blir nog bra det här. Två veckor kvar tills vi ska hämta Deya. Jag längtar sååå!

 
 
Ingen bild

mamma

30 april 2008 13:22

hej min söta!
Oj vad du är orolig men det ska du inte vara för det ger sig när Deya kommer. Visst är det bra att veta lite om hur man ska bete sig i vissa situationer men ditt sunda förnuft kommer att fixa det. Du är ju van vid hundar eller hur?
Ha en trevlig valborg!
Mamma

 
Anette

Anette

15 maj 2008 17:25

Hej Deya, vi set att du fått ett jättebra hem, och att du mår väldigt bra när du sover. Ha en bra fortsättning önskar dina syskon,ex matte och husse

http://web.telia.com/~u94004962

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 12 januari 2009 11:20

Här kommer lite fina vinterbilder på Deya.

Av Anneli - 12 januari 2009 11:04

Nu har vi flyttat tillbaka till Kista.   Deya verkade lite låg första dygnet i nya lägenheten, men nu verkar hon känna sig som hemma, och det känns skönt.   Däremot beter hon sig lite underligt kring sin matskål och hon äter inte alls upp all sin m...

Av Anneli - 5 januari 2009 10:36

Vilken missär det var!   Vi åkte ut till mina föräldrar hem ute i Stockholms Skärgård och skulle fira världens bästa nyår! Vid tolvslaget hade jag redan hoppat ner i bubbelpoolen tillsammans med 10 andra glada människor och just när en kompis tänder ...

Av Anneli - 23 juli 2008 13:03

Deya har mått rätt dåligt de senaste dagarna. Det började i söndags med att hon var väldigt lågmäld och låg och sov hela dagen. Sedan vaknade jag klockan 6 på morgonen dan därpå av att hon kräktes. Det fortsatte med att hon låg och sov hela den dagen...

Av Anneli - 22 juli 2008 11:54

Typisk Deya-pose när hon sover. :P   Jag skrev inget om Deyas vikt och längd förra veckan. Jag har haft så himla mycket att stå i så jag har helt enkelt inte hunnit.   Men här kommer dagens mått: Vikt: 10,3 kg Höjd: 41 cm ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards