Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Anneli - 2 maj 2008 10:46

Deya, sex veckor gammal. Fotot har jag fått från uppfödaren Koivulehdon.


Uppfödaren berättar att Deya "är så mysig, och lugnast när det är matdags, alla andra valparna hoppar och skäller, men hon sitter lugn och väntar på sin tur."


Har anmält mig och Deya till en valpkurs i sommar på Roslagens Brukshundsklubb som ligger i Norrtälje. Det ska bli spännande, och jag ser mycket fram emot det!


Jag börjar min nya kurs i skolan på måndag. Det blir en veckas råpluggande så att jag förhoppningsvis hunnit läsa ut alla böckerna redan första veckan. Om lite mer än en månad kommer skolan vara slut. Det ska bli så skönt att bara få slappna av och inte behöva bry sig om något alls ett tag.


Snart kommer Martin hem från Linköping också, där vi var och firade Valborg, själv åkte jag hem igår redan. I eftermiddag ska vi åka till Norrtälje och handla färg så att Martins kompis kan börja måla om vår lägenhet. Hoppas verkligen att det hinner bli färdigt på en vecka så att vi kan flytta in redan nästa helg. Det är så vi har planerat det varjefall. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards